donderdag 2 juni 2016

Nieuwe brochure is uit / Juni actie

De nieuwe jaar catalogus is gisteren "online" gegaan. Wil je hem graag inzien klik dan hier of ga naar mijn sidebar en klik op de catalogus.
Wil je graag een papieren versie dan kun je die bij mij bestellen via scrappingjol@home.nl
Heb je al wat gevonden in de brochure en wil je graag een bestelling plaatsten dan kan dit ook via dit email adres of ga direct naar mijn online store om je bestelling daar te noteren. Let wel dat de verzendkosten € 5.95 bedragen, ongeacht de grootte van je bestelling.

ACTIE
Vind jij de producten van Stampin' Up! leuk en is knutselen jouw passie. Wil je geld en gratis producten verdienen terwijl je iets doet wat je leuk vindt? Wil je direct 20% op alle bestelling die je doet??
Heb je op meerdere vragen met ja beantwoord, dan is Stampin' Up beslist iets voor jou!
Wordt ook demonstrator en sluit je aan bij ons Vlinderteam uit Heerlen. Een gezellige club mensen die samen een passie hebben en dat is creatief zijn met een goed en kwalitatief product genaamd Stampin' Up!
Ik verwelkom je graag in ons team.

Momenteel heeft Stampin' Up een leuke actie als je instapt tussen 1 - 30 juni. 
Bovenop je starterskit die € 129.- kost maar waarbij je voor € 175.- aan spulletjes mag uitzoeken die jij zelf bepaalt krijg je nog eens 2 gratis stempelsets naar eigen keuze uit onze nieuwe catalogus!!!
Hoe mooi is dat.

Wil je meer informatie dan kun je me altijd mailen op scrappingjol@home.nl of klik direct op de knop in mijn sidebar en meldt je aan

Geen opmerkingen: