zaterdag 25 juni 2016

News flash....


..........GESLAAGD!!
Vanaf april doe ik voor onze harmonie de verjaardagkaartjes maken. Nu zijn er bij ons twee jeugdleden geslaagd, waaronder mijn eigen dochter!!!! YEAH!!
Nu heb ik voor beide dit kaartje gemaakt, want zo'n prestatie verdient op z'n minst een kaartje! ;-)

De basiskaart is een stuk whisper white cardstock A4 welke ik door midden heb gesneden in de lange weg om hiervan deze 2 kaarten te maken.
Het is gemat op een stuk crumb cake cardstock met daarop weer een stukje whisper white.
Een klein stukje DSP piept onder de kaart uit en een van de stempels uit de set Timeless Textures.
Het leuke cameraatje en de tekst "news flash" komt uit de Hostess set Pun Intended wat je kunt verdienen met je stampin' rewards als je een bestelling van € 200.- of meer plaatst!
Eigenlijk hoort onder News flash iets anders te staan, maar door een post-it te plaatsen op het stukje wat je niet beinkt wilt hebben, kun je gedeeltes van teksten stempelen.
Het woordje geslaagd komt uit de nederlandse versie van Teeny Tiny Sentiments.
De washi-tape met de muzieknoten zijn uit eigen voorraad, zo ook de sequins.

Artikellijst:
Whisper white cardstock 106549 € 11.- (40 vellen)
crumb cake cardstock 121685 € 9.75 (24 vellen)
Timeless Textures stempelset 140517 € 24.-
Pun Intended hostess set 141804 € 19.- (reguliere prijs)
                 € 11.50 (hostess prijs bij bestelling van € 200.- of meer)
Sentimenten (Teeny Tiny) nederlands 134966 € 36.-


Bedankt weer voor je bezoek aan mijn blog. Heb je iets leuks gezien dat je wilt bestellen laat het me weten op scrappingjol@home.nl of klik op de button voor mijn online shop en doe daar je bestelling.
Ongeacht de grootte van je bestelling zijn de verzendkosten € 5.95


Geen opmerkingen: