vrijdag 6 februari 2015

Nieuwe lente/zomer brochure, Sale-A-Bration and more.....



Vanaf 6 januari jl. is de nieuwe Lente/Zomer brochure van  Stampin' Up! online gekomen!! De producten hierin zijn bestelbaar tot 2 Juni 2015
Hieronder is de digitale versie, maar ik kan  me voorstellen dat je hem graag onder het genot van een kopje koffie of thee lekker wilt inkijken. Mail me gerust op scrappingjol@home.nl voor een papieren versie ;-)
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2014-2015/2015_occasions/occasions_TH/20150106_Occasions_en-EU.jpg
 
 
 
Verder is ook de Sale-a-Bration weer begonnen!! In de periode van 6 januari t/m 31 maart is het extra aantrekkelijk om een bestelling te plaatsen van € 60.- omdat je dan een gratis product uit de SAB-brochure erbij mag uitkiezen. Bestel je voor € 120.- dan zijn het er twee!!
 
 
 
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2014-2015/2015_SAB/SAB_TH/20150106_SAB_en-EU.jpg

 

Wil je een bestelling plaatsen dan mail me op scrappingjol@home.nl of ga naar mijn online store en voer je bestelling daar in! (Creditcard nodig!)



Geen opmerkingen: