woensdag 9 april 2014

Chevron Border Pons



Wat voor een leuks je allemaal kunt doen met de Chevron Border Pons van Stampin' Up! laat Charlotte je hieronder in het YouTube filmpje zien. Ik heb de punch al en ik kan niet wachten om al deze technieken uit te proberen. Jij toch ook??
Bestel dus snel deze pons op scrappingjol@home.nl zodat ook jij al deze leuke projecten kunt maken.





Wat voor een leuks wat je allemaal kunt maken met de Chevron Border Punch van Stampin' Up! laat Charlotte je hieronder zien in dit YouTube filmpje.
Ik heb de pons zelf al in huis en ik kan niet wachten om al deze leuke technieken uit te proberen. Jij toch zeker ook??
Bestel dus snel deze Chevron Border Punch. Hij kost € 26.95 en heeft bestelnummer: 132154
scrappingjol@home.nl




Kijk ook naar mijn vorige blogpost over de weekly Deals en combineer je bestelling!!





Geen opmerkingen: