woensdag 5 februari 2014

{H} is for Happy...


Als je dan toch "verplicht" thuis moet blijven omdat er een aangetekend pakketje wordt bezorgd tussen 10.00 en 12.00 uur, dan heb je alle tijd om eens lekker te experimenteren met wat stempels en inkt ;-)
Op mijn regelmatige zoektochtjes door internet kom je leuke technieken tegen, zo ook deze en mijn handen jeukten om hier eens mee aan de slag te gaan.


 Ik weet even niet hoe deze techniek heet, maar ik heb de stempels beinkt en de beinkte stempel nat gemaakt met een beetje water. Daarna heb ik de afbeelding gestempeld. Even laten drogen en de volgende aanbrengen.
Op deze manier krijg je dus een heel leuk "waterig" effect.

De achtergrond is eerst gestempeld met een van de afbeeldingen uit de Gorgeous Grunch. De Bloemen en bladeren komen uit de Summer Silhouettes stempelset. De tekst is gestempeld met een van die leuke letters van het Occasions Alphabet. Voor iedere gelegenheid een letter!!
De kleurtjes die ik gebruikt heb zijn Basic Grey voor de achtergrond, pear pizzazz, old olive, pacific front, night of navy en basic Black.
De basis van deze kaart is Very Vanilla cardstock.

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer!!



Geen opmerkingen: