maandag 3 februari 2014

Best Friend....

Ik ben al jaren groot fan van Birgit Koopsen, wat zij allemaal kan met papier.....GEWELDIG!!!
Voor het Carabelle studio's maakte Birgit een geweldige tutorial, deze heb ik gevolgd met de spulletjes die ik in huis heb (en dan merk je dat je best wel veel hebt ;-) ) en die onderstaande layout tot gevolg had!


Voor de achtergrond stempel ben ik in mijn Stampin' Up! voorraad gedoken en heb deze off the grid stempel gebruikt, uiteraard met de witte embossingpoeder van Stampin' Up!
De achtergrond is bespoten met glimmermist van zowel Tattered Angels als van de Boekenvoordeel. En geverfd met Ranger's paintdabber silver.
Papier zijn restjes.
Over de washitape heb ik heen gestempeld en willekeurig opgeplakt.
De tekst is gedeeltelijk met de Cricut gesneden en met een demotang gemaakt.

Bedankt voor jullie bezoekje!



Geen opmerkingen: