maandag 17 december 2012

December Daily dag 10 t/m 12

DAG 10





 Sanne had vrij vandaag.....studieverlof. 11 december begint namelijk de proefwerkweek en ze heeft nog heeeel veel te doen hiervoor.Beneden in de kamer zodat ik haar een beetje in de gaten kan houden is ze driftig aan het studeren. Een geluk dat Lisa gewoon op school is, die kan dan niet als stoorzender functioneren, Koda doet alles om dat goed te maken haha.
Hij vindt het maar raar dat de een er wel is en de ander niet.
's Avonds met mijn nichtje Mariëlle naar de film geweest "BREAKING DAWN part 2"


DAG 11
 Een drukke werkdag, vracht en marktdag tegelijk en dan 's avonds nog even een ritje op en neer naar het AZM. Ik vond dat ik wel een lekkere kop warme chocomelk had verdient, met een flinke dot slagroom erop hmmmmm lekker ;-)
Uit de mok die ik van Lisa gekregen heb in mijn surprise.

DAG 12


Op kerstbomen jacht. Bij de praxis hadden ze niet echt mooie staan, we zijn dit jaar bij de Hornbach geslaagd. Een mooie, volle maar kleine boom. Precies goed voor in mijn woonkamer

Bedankt weer voor jullie bezoekje.
Ik zal zo snel mogelijk de andere dagen plaatsen ;-)

Geen opmerkingen: