vrijdag 14 december 2012

December Daily dag 1 t/m 3


We zijn ondertussen al wat verder in de maand, maar als je geen fotoprinter hebt ben je afhankelijk van andere manieren om je foto's te laten afdrukken en dat kan wel eens op zich laten wachten, vooral in deze drukke tijden ;-)
Maar hier is dag 1 t/m 3 van mijn Daily:

DAG 1




Omdat Peter moest werken op 5 december hebben we Sinterklaas lekker op zaterdag gevierd. 's Morgens eerst de Sint op Scouting en 's avonds thuis samen met opa en de oma's.
We doen al sinds 3 jaar een surprise maken en het is altijd weer leuk om te zien wat de dames gemaakt hebben. Dit jaar hebben ze zelf de surprise gemaakt, zonder enige hulp (nou ja, Lisa heeft een klein beetje hulp van de piet gehad)
Lisa had mij getrokken en het gedicht wat ze gemaakt heeft heb ik in een envelopje in de daily bijgevoegd

DAG 2




De 1e advent, zondag 2 dec en tevens mijn 1e koopzondag deze maand (nog 2 te gaan!)
Peter en de kinderen zijn naar mijn schoonbroer geweest. Hij vierde zijn 50-jarig jubileum in de muziek

DAG 3


Ook deze dag mocht ik werken en er was geen leuke gelegenheid om een foto van te nemen. Aangezien ik helemaal wild werd van alle sinterklaasliedjes die door de stad schalden heb ik een Sinterklaasliedje met notenschrift gedownload en touwtje gespannen en daar mijn datumtag, journalingtag en een sneeuwvlok aangehangen aangezien het die ochtend aan het sneeuwen was.

Dank jullie wel voor jullie bezoek.
Dag 4 t/m 6 volgt morgen

Geen opmerkingen: