zaterdag 29 september 2012

Hallo luitjes,
Eindelijk kan ik weer eens iets plaatsen. Het is alweer een tijd geleden. Wat een computer update al niet teweeg kan stellen haha.

Ik heb na mijn laatste post toch best nog wel veel kaartjes gemaakt, ondanks dat ik steeds slechter zie (heb me uiteindelijk toch maar een goedkoop leesbrilletje gehaald en er is weer een wereld voor me open gegaan ;-) LOL)
Dit onderstaand kaartje weet ik al helemaal niet meer voor wie of welke gelegenheid het gemaakt is, maar ik wilde het jullie niet onthouden




Ze zijn in ieder geval geinspireerd door een kaartje uit een Magnolia magazine.
Papier is van Basic Grey, touw en roosjes komen weer van Boekenvoordeel vandaan.

Bedankt voor jullie bezoekje




2 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart .

Liefs Riet.

anja zei

he scheet leuke kaart,maar dat wist je al.als je ietsje meer tijd hebt dan word het ook tijd om je blog weer eens te updaten.
was gezelli gisteren
xxx An

p.s je nieuwe magnolia ink is al gereserveerd.