donderdag 13 oktober 2011

Winnaar verjaardagscandy

Tromgeroffel graag ..........

Ik heb het heel "officieel" via random.org gedaan (krijg alleen de uitslag niet gekopieerd hier in mijn blogbericht, dus jullie moeten mij maar op mijn woord geloven)

Maar de computer trok bericht nr. 4 uit de inzendingen als winnaar: REGINA!!
Meid van harte gefeliciteerd met je prijs. Als je me even je adresgegevens doorstuurt dan komt het pakketje zo snel mogelijk naar je toe.
Mijn mailadres vindt je helemaal onder in de blogroll bij profiel.

Verder wil ik alle dames van harte bedanken voor het meedoen aan mijn verjaardagscandy!

3 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

regina proficiat hoor en jij bedankt voor de verloting!

Regina de Koning zei

Hoi Jolanda,
Wat tof ik heb gewonnen. Ik ga je zo e-mailen. Ik zal blijven genieten van je creaties.
Bedankt alvast voor de leuke candy.
Groetjes, Regina

anja zei

he van harte Regina en leuk datje dit gedaan hebt jolanda,
liefs an