maandag 6 juni 2011

karen's Doodles challenge 65

Alweer de 65ste challenge op het Nederlandse Challengeblog van karen's doodles. De opdracht deze week is het maken van een kaart met de afmetingen van 20 x 8 cm. Niet echt mijn standaard maat kaart ;-) en daarom een uitdaging om er toch iets van te maken haha

Ik heb gekozen om in deze maat een easelkaart te maken. De randen heb ik met een randpons van Tim Holtz bewerkt. Het papier is uit een blokje wat ik ooit eens bij de Action heb gekocht. De digi is uiteraard van karen's Doodles, de leuke "let's go fly a kite". Deze heb ik met een Nestibilitie uitgestanst, zo ook de opgehoogde labels waar de tekst in staat.
Bloemetjes zijn van E-line Prima.





6 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een origineel kaartje, prachtig in die kleurtjes

Renata van Miltenburg zei

Wat een leuk model is het zo geworden! Lekker zomers deze digi en zo ook de kaart, mede door de kleuren en de bloemetjes.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Bernadet zei

een heerlijk zomers kaartje in deze mooie kleurtjes.
Veel succes bij Karen's Doodles NL!!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jolanda,lief afdrukje,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wat een prachtige kaart. Heel origineel! En zó vrolijk.
Nog bedankt voor de service. De ponsen zijn erg mooi!

Groetjes, Marlies

anja zei

heel leuk kaartje gemaakt,leuk dart je meedoet.al opgegeven voor de DT call?
liefs Anja ,KDDT-NL