woensdag 15 juni 2011

From me to you

Wat is hij lief hé, die "me to you" beertjes. Deze heb ik laatst gekocht op de hobbybeurs in Glanerbrook te Geleen. Kon hem niet laten liggen!!!!
Sanne mijn oudste dochter is ook helemaal into het kaarten maken en heeft ook een stempeltje mogen kopen, wel met de ristrictie dat ik hem ook eens mag lenen hahaha!!

Dit kaartje is ook op aanvraag gemaakt. Ook hier met de aquamarkers gewerkt, alhoewel het beertje zelf met derwent is ingekleurd aangezien ik nog geen grijs tint in de aquamarkers heb. De techniek dit ik deze keer gekozen heb is hetzelfde als met de distress inkt van Ranger. Op een clearsheet de kleur aanbrengen en vandaar uit de afbeelding inkleuren. Tot nu toe mijn voorkeur.. ;)



Papier is weer Basic Grey, roosjes van de Boekenvoordeel, ingekleurd met Aquamarkers


3 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schatje op dat prachtige kaartje

Marlies zei

Wat een lief kaartje is dit geworden. Hoe kan het nou dat jij de Me to You beertjes ook al zo schattig vindt? Ik heb ze in een webwinkel besteld, maar de laatste die ik heb gekocht komen van dichtbij, uit Gulpen....

Groetjes, Marlies

scraphobby zei

erg lief hoor.
liegs Tante Marian