dinsdag 14 juni 2011

50 jaar

Een collega vroeg mij om een kaartje te maken voor haar schoonbroer die deze maand 50 jaar wordt.
Sinds kort ben ik in het bezit van een 24 kleurtjes aquamarkers en net het cotmanpapier binnen gekregen dus een uitgelezen kans om eens te gaan experimenteren.
Op deze kaart heb ik direct op het papier gekleurd en "uitgeveegd". Ben er nog niet van overtuigd of ik dit een mooie techniek ga vinden, maar wie weet. Oefening baart kunst zeggen ze ;-)


Het stempeltje is van magnolia, een oudje, maar o zo leuk ;-)Papier is van Basic Grey, ingekleurd met Aquamarkers

4 opmerkingen:

anja zei

je kaart is prima meid
maar id oefening baart kunst
kus an

*Ellen* zei

wat een leukerd op dat prachtige kaartje,

Marlies zei

Hoi Jolanda,

Een erg leuk kaartje! Gewoon blijven oefenen, dan lukt het steeds beter. Maar het ziet er zeker niet slecht uit.
Ik heb mijn aqua markers nog niet echt uitgeprobeerd. (Heb ze wel al een poos, maar ben er nog niet aan toe gekomen.) Is cotman papier speciaal papier? Had er nog nooit van gehoord....

Groetjes, Marlies

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.