zondag 29 mei 2011

Er is er een jarig hoera, hoera.....

dat kun je wel zien dat is zij............. ;)
En die zij is mijn liefste nichtje Anja

En dat gaf mij ook weer eens de gelegenheid om ervoor te gaan zitten en mee te doen met de challenge van het Nederlandse Challengeblog van karen's Doodles. Nummer 64 alweer.
Nou had ik nog niet de gelegenheid gehad om überhaupt op het challengeblog een kijkje te gaan nemen wat alle DT-girls hadden gemaakt, had alleen de blog van An gezien, dus kwam ik er net pas achter dat ik hetzelfde idee had als Bernadet om dit leuke doosje te maken.
Wat dat was de challenge deze week. Geen kaart maar een leuk cadoosje ;-)
An, nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag, we hebben het gisteravond al samen met jou gevierd omdat we vandaag door andere verplichtingen niet aanwezig konden zijn.

Het doosje is gemaakt naar een voorbeeld van het Magnolia-event van vorige jaar.



Voorkant met het doorkijkje naar de digi van karen's Doodles en de bovenkant van de deksel.


Onder de beide zijflapjes zat het cadeautje (geld) zodat An zich zelf er iets leuks van kan kopen.

Papier: Basic Grey (oude papierlijnen)
Stempels/digi: tekststempel Boekenvoordeel, digi Karen's Doodles Flowergirl
Bloemetjes: Boekenvoordeel
Borderpons: Boekenvoordeel

5 opmerkingen:

Marlies zei

Hoi Jolanda,

Erg leuk. Hier zal de jarige vast en zeker blij mee zijn geweest.
Mooie pons trouwens. Ik zie dat ik weer een keertje binnen moet wippen. Leuk dat er steeds nieuwe dingen bij komen.

Groetjes,

Marlies

Unknown zei

Wat een leuk doosje, daar heb je heel wat werk aan gehad!
Leuk dat je weer meedoet met KD NL!
Veel liefs,
Renata

Renata van Miltenburg zei

Anja was vast blij met haar kadoosje :) Erg leuk gemaakt weer.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Ellen zei

Leuke box Jolanda, dat is een perfect verjaardagskadootje voor Anja!
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

anja zei

Ja Ik ben er ook erg blij mee.
is super leuk.
en was erg gezellig dat jullie er waren
liefs an