zondag 4 juli 2010

Smile

Ik moest maar eens een beginnetje maken met het verwerken van de communiefoto's van Lisa. Ik weet nog niet helemaal precies hoe ik het ga verwerken in een album, of het een traditionele album (30 x30) gaat worden of dat ik het anders ga aanpakken. Maar dat komt vast wel goed ;-)

Deze layout heb ik ook onder andere gemaakt voor een bling wedstrijd van Pimp-a-Pumpkin.
Helaas geen prijs deze keer, maar zelf was ik zeer tevreden met mijn Layout en dat is het voornaamste ;-)
Het basis papier is van Basic Grey Basics, het andere is als ik het me nog goed herinner van October Afternoon. Bling is van Prima en veel van de bloemen ook

I had to make a start with proceding the 1st Holy communionpictures of Lisa. I don't know exactely how I'm going to use them, becoming a "normal" 12 x 12" album or something different. But I still have time ;-)

This Layout I've also made for a bling challenge over at pimp-a-Pumpkin. Unfortunately no price this time, but I was very pleased with how it turned out and that is all that counts.
The basic is from Basic Grey basic paper, the other designpaper is - I think - from October Afternoon. bling is from Prima and so are most of the flowers too.




De krullen maak je heel simpel. Maak met je mesje een snee in je papier (recht of krom wat je zelf het leukste vindt) Vanuit deze snee maak je verticale sneetjes naar beneden. Rol deze een voor een om (met een satéprikker bijv) en schuif daarna de foto erachter en je hebt leuke "krullen"
The curls are very easy to make. Take your craftknife and cut a straight or curved line in your paper. From this cut you make vertical cuts down. Roll them one by one on a needle or other round object. After that you can put your picture behind them and you have beautiful "curls".

3 opmerkingen:

greet zei

Het ziet er prachtig uit! Heel erg mooi gedaan.
groetjes Greet

*Ellen* zei

prachtige lo is dit, en die krullen zijn ook supers

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,Wat schitterend gemaakt,wat een leuke foto,s en details.

Liefs Riet.