zondag 4 juli 2010

Karen's Doodles Challenge week 17

Wow, 2 blogberichten op een dag. Het wordt nog eens wat met mij ;-)
Dit is in ieder geval mijn uitvoering van de 17e challenge alweer bij het Nederlandse Challengeblog van Karen's Doodles.
We mochten ons laten inspireren door het favoriete vakantieland. Nou heb ik niet echt een favoriet vakantieland. Wij gaan dit jaar naar Frankrijk, dat wordt nu de 3e keer, maar we zijn ook vaak in Italië geweest of Istrië. In mijn tijd als reisbureaumedewerkster kwam ik op meer mooie plekjes. We gaan nu al weer een aantal jaartjes met onze eigen sleurhut en dat is altijd heel leuk en gezellig.
Dus niet echt een land maar meer de sfeer waardoor ik me heb laten inspireren. Lekker lui hangen, glaasje bier/fris erbij, Hond laten we thuis ;-) die heeft dan ook vakantie maar zo is het plaatje wel compleet!!
Papier is van Making Memories en de tekststempel van Cloud 9

Wow 2 blogpostings at one day. I'm proud of myself ;-)
This is my enter at the 17th challenge of the Dutch Challengeblog at Karen's Doodles
We had to let us get inspired by our favorite holidayspot. Now I don't have that. This year we're going to France for the 3rd time, but we've been to Italy, Istrië also and that was fun too.
In my days as a travelagent I saw a lot of nice holidayspots.
At the moment we're going with our own house on wheels and that is always cosy and great fun. So I didn't get inspirered by a country but by the sphere. Just being lazy, beer or soda to go along with it. We're leaving the dog home - so he has some vacacion too ;-) from us, but this pictures is quit right!!
Papers are from Making Memories embelishment stack and the textstamp is from Cloud 9




16 opmerkingen:

anja zei

ja hoor zo zie ik mijnvakantie ook wel
leuk dat je weer meedoet aan karen doodles nl
liefs an

Riet zei

Geweldige kaart Jolanda,super afdrukje.

Liefs Riet.

Sylvia zei

Hoi Jolanda,

O kijk als je reisbureaumedewerkster bent geweest heb je denk ik al wel veel moois gezien. En dan wordt het erg moeilijk kiezen :P lol. En ja een eigen sleurhut is heerlijk natuurlijk :), vooral de sfeer is dan erg goed.
Leuk dat je meedoet met de challenge.

Groetjes
Sylvia, Karen's Doodles NL

Marlies zei

Als ik dit plaatsje zo zie, begin ik naar vakantie te verlangen. Ook al ga ik niet weg. Gewoon lekker relaxen en de boel even de boel kunnen laten....
Een erg leuk kaartje, Jolanda!

Groetjes, Marlies

*Ellen* zei

prachtig is dit leuke vakantie kaartje

greet zei

Wat een fijne vakantie kaart! het vakantiegevoel straalt er van af.
Alvast een fijne, zonnige vakantie.
groetjes Greet

Gea zei

een leuke vakantiekaartje Greet!
Het gevoel straalt ervan af;)
Leuk dat je weer meedoet met Karen's Doodles NL

Groetjes Gea

Renata van Miltenburg zei

Fantastisch papier heb je gebruikt voor deze uitdaging en erg leuk om het verhaaltje achter je kaart te lezen!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

scraphobby zei

hoi Jolanda mooi kaartje en mooi papier .leuk dat je meedoet met de uitdaging van Karens Doodles.
gd Tante marian

Unknown zei

Hey Jolanda!

Wat een leuke kaart, krijg helemaal zin in de vakantie. Leuk dat je weer meedoet met onze uitdaging!

gr. Renata
DT Karens Doodles NL

nicolet zei

wat een leuke kaart is het geworden!! Het papier is er schitterend bij!
Groetjes Nicolet, Karen´s Doodles NL

Kimmie zei

Hoi Jolanda

Wat een super leuk kaartje heb je ervan gemaakt!
Dank je wel voor het meedoen aan deze uitdaging van Karen's Doodles.
Ik ben zelf gast-designer voor deze en de volgende uitdaging.

XXX Kim

Joan Ottevanger zei

Een hele leuke kaart.Leuk dat je meedeed met de challenge bij Karens Doodles

Bernadet zei

wat een leuke kaart Jolanda!!
En altijd leuk om het verhaal erachter te lezen;)

Veel succes bij de challenge van Karen's Doodles NL!

stempelfeest zei

Wat een ontzettend gezellig kaartje! Deze week ben je helaas niet in de prijzen gevallen maar de nieuwe uitdaging staat alweer op het blog van KD NL. Doe je weer gezellig mee?!
Groetjes Mariska

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Dank jullie wel allemaal voor de leuke en lieve commentaren ;-)
We gaan ons best weer doen bij de volgende challenge!!!

Groetjes,
Jolanda