maandag 4 januari 2010

Ik heb best wel wat gedaan hoor/I actually been very busy

Ondanks dat ik vrij weinig - of beter gezegd bijna niet - heb geblogged afgelopen maand ben ik toch druk in de weer geweest met vanalles en nog wat. Ik heb op een kerstmarkt gestaan met zelfgemaakte kerstkaarten. Daar ging ontzettend veel tijd in zitten om nog allerlei leuke kerstkaarten te maken. Heb helaas niet van alle kaarten foto's kunnen maken, maar hier een klein overzicht.

Even though I've been lazy in blogging world last month, that won't say that I haven't been busy with everything and nothing. I've been asked to stand on a Christmasfare with my selfmade Christmascards. It took loads of time to make all those cards in time for the Fare. I haven't made picutes on every single card, so you have to do with a overview of it all ;D



Ook waren er nog een aantal verjaardagen in December die het waard waren om een kaartje heen te sturen of langs te brengen ;)
Dit kaartje heb ik gemaakt voor Astrid. Zij woont vlak bij mij in de buurt en is ook zo'n Magnolia fan.

I've also had a few birthdays in December that were worth while to make a card for.
This one I've made for Astrid. She lives nearby and is also a hugh Magnolia fan as I am.




En voor ons "oude" buurmeisje dit kleine kaartje met een kleinigheidje erin ;)
And for our "old" girl next door this little card with something little in it ;)



Verder ben ik nog druk bezig geweest met een December Daily. Foto's volgen nog, heb de laatste pagina's nog niet in het boekje zitten. Wacht nog vol ongeduld op de foto's!
I've also been very busy making a December Daily. Picture's will follow, I still haven't made the last pages yet, as I'm not so patiencely waiting for the last pictures to arrive!


3 opmerkingen:

scraphobby zei

nou gelukkig jolanda dacht al dat je vasgeroest zat hahaha mooi kaartjes hoor .liefs tante Marian

Riet zei

ohh ik dacht Jolanda doet niks,maar dat had ik mis.
Wat een prachtige kaarten allemaal zeg,je heb er zeker veel gemaakt.
Heb je nog veel verkocht.

Liefs Riet.

Marlies zei

Ik had al niet de illusie dat je niets had gdaan, hoor. Meid, waar haal je af en toe de tijd vandaan? Of ben ik zo traag? Maar alle gekheid op een stokje.... Je kaarten zien er superleuk uit. Ik hoop dat je er flink wat hebt verkocht op de kerstmarkt.

Greetz, Marlies