vrijdag 9 oktober 2009

Verjaardag's kaartje/Birthday card

Ik heb ontzettend veel verjaardagen deze week, waaronder ikzelf ook nog ;D
Allemaal van Dames en ook nog eens allemaal achter elkaar
10 oktober Michelle mijn nichtje, 11 oktober ikzelf, 12 oktober mijn nicht en 13 oktober een goede kennis.
Nou mogen Michelle en Marlies nog even wachten tot hun kaartje hier wordt geplaatst :)- want die willen nog wel eens op mijn blog neuzen.
Voor mijn nicht Marianne heb ik onderstaand kaartje gemaakt. Zij volgt mijn blog niet en dus kan ik met een gerust hart dit kaartje al plaatsen HAHA

I've increadibly many birthdays coming up this week, among myself ;D
All ladies and everyone in a row.
10 october my niece Michelle, 11th October myself, 12 October my niece Marianne and 13 October Marlies, an aquantance from my former work.
Michelle and Marlies, you may wait just a little bit more before the rest may see your cards ;)- because you tend to visit my blog once a while.
For my niece Marianne I've made this card. She doesn't visit my blog - well, not that I know of - so I can can put it here allready LOL




Het papier is van LYB Love Letters, dit heb ik met de distresser van Tim Holz bewerkt.
Bloemen zijn van MM en van een nep bloementak gekocht bij Action
Stempels zijn van Whiff of Joy (Willow met paraplu en tekst)

The Paper is of LYB Love Letters, this I've distressed with the distresstool of Tim Holz.
Flowers are from MM and of a fake flowerbrench bought by a local store
Stamps are from Whiff of Joy (willow with umbrella and sentiment)


3 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow prachtig is die in die kleuren, en alvast een hele fijne dag toegewenst met je verjaardag met veel kaarten en kadootjes

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Dank je wel Ellen. Zal zeker lukken ;D

scraphobby zei

mooikaartje Jolanda.gr Tante Marian