zaterdag 3 oktober 2009

Kersen layout Cosmo Cricket/Cherry Layout with Cosmo Cricket

In mijn DT pakket zat o.a. dit leuke papier van Cosmo Cricket Early Bird. Het paste precies bij de foto's die ik een paar jaar geleden had gemaakt toen de kids kersen aan het eten waren, nou ja, eten.......HAHA je kunt dus nog veel meer met kersen doen ;)

In my DT-package I had a.o. this nice paper of Cosmo Cricket Early Bird. It was just right for the pictures that I've made some years back of my kids eating cherries, but as you can see, you can do a lot more than eating alone LOL





Als basis heb ik een color core vel gebruikt. Van de dubbelzijdige vellen heb ik blokken geknipt en deze op een speelse wijze neergelegd. Swirl stempel is van Autum Leaves (heb ik van mijn penvriending Ann gekregen) met puffy paint heb ik de rondjes op deze Layout gemaakt.

As base of the Layout I used a sheet of color core. The double sided pages I cut in little blocks and put them in a playful design at the cardstock. The swirl stamp are from Autumn Leaves (I've got them from my pal Ann) and with puffy paint I put some nice dotted rounds on the layout

Geen opmerkingen: