zaterdag 3 oktober 2009

Ik loop flink achter/I'm way behind....

Het lijkt wel of ik de laatste tijd helemaal niet gescrapt heb of een kaartje gemaakt heb, maar dat heb ik wel degelijk. Alleen met mijn nieuwe job werk ik een hele dag en dan heb ik 's avonds niet al te veel puf meer om achter de computer te kruipen.
En daarbij ben ik nog naar Barcelona geweest, schoolreisje Lisa en heb ik ergens tussen de soep en de aardappelen ook nog eens griep gehad.

It almost seems that I've been not very creative these last few weeks. But I was :D
Only with my new job I work whole days and then I'm too tired to get behind the computer and to put stuff online.
Add on that that i've been to Barcelona, had the schooltrip of Lisa, and between the soup and the pattoes I've been ill also ;)


Maar ik zal hier verandering in brengen. Ik heb genoeg projectjes die ik jullie wil showen
But this will change. I've enough little projects lying around waiting to be showed


Bij Pimp-a-Pumpkin wordt iedere maand weer een open wedstrijd gehouden. Iedereen die geregistreerd gebruiker is kan hieraan meedoen (registratie is gratis!!)
Deze maand is het thema: Een herinnering voor later
Je maakt dus een Lo over een gebeurtenis binnen je familie die je graag voor later vast wilt leggen. Dit is dus heel divers

At Pimp-a-Pumpkins we have an open challenge every month. Anyone can join in, the only thing you have to do is registrate to the forum (this is free)
This month the theme is: A memorie for later
You have to make a LO about something that happend within your family that you would like to remember for later.
This is a very diverse item


Dit is mijn Layoutvoorbeeld/this is my Layout



Ik heb foto's gepakt van de communievoorbereiding van Sanne. Deze foto's hoorden bij een serie die we gemaakt hebben voor op het bedankje

I've taking some pictures of the preperations of the Holy Communion of Sanne. This pictures belonged to a series of photo's we've made to put on the thankyou cards.

Alles op de Layout is van Making Memories Paperie serie
Everything on the Layout is from the Making Memories Paperie serie


Geen opmerkingen: