zaterdag 29 augustus 2009

Mijn eerste kerstkaart dit jaar/my first christmascard this year

Voor het Desingteam van Pimp-a-Pumpkin hebben wij (of althans ik) een tweetal opdrachten gekregen. Ik heb al een halve maand "achterstand" aangezien ik halverwege augustus pas terug gekomen ben van vakantie maar ik heb mijn best gedaan.
Een van de opdrachten was om met het nieuwe kerstpapier van Kars een 3-tal kerstkaarten te maken.
Dit is nr. 1 ;D

For the Designteam of Pimp-a-Pumpkin we (well, I) got two assignments this month. Because I'm allready half a month behind as I've been on vacacion and return half of August but I've triend.
One of the assigments was to make 3 Christmanscards with the new Christmaspapers of Kars.
This is nr. 1 ;D



Supplies:
Kars Christmas design paper
Whipper snipper stamp
Stickles



4 opmerkingen:

Marlies zei

Leuke kaart, Jolanda. Ik denk nog maar even niet aan Kerstkaarten. Het lukt me met pijn en moeite om andere kaartjes te maken. Gelukkig dat augustus een rustige maand is wat verjaardagen betreft. En de leuke nieuwe Kerststempeltjes liggen me hier aan te gapen, zo van, waarom doe je toch niks met ons? Helaas wordt mijn tijd teveel opgeslot door andere beslommeringen. En als ik morgen weer aan het werk ga, blijft er nog minder tijd over....
Daarom vind ik het wel fijn dat ik andermans creaties zo af en toe kan bewonderen.

Groetjes, Marlies

scraphobby zei

leuk kerstkaartje jolanda.gr tante marian

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

sweet card jolanda
groetjes
claudia

Riet zei

Heel erg mooi,lief stempeltje.
Mooie kleur dat grys.

Liefs Riet.x