zondag 12 juli 2009

Heel erg blij/Very very happy ;D

Ik moet het toch ook even kwijt. Ze zijn er............. Mijn Magnolia Zomerkitstempels. Ze lagen gisteren op me te wachten. Manlief belde er zelfs nog voor naar het werk ;D
En wat zijn ze mooi........ben toch weer overstag gegaan en heb de herfstkit toch ook maar besteld

I have to tell you. They arrived.............my Magnolia Summer Kitstamps. They were waiting for me when I came home from work yesterday. My dearest hubby even called me at work to tell me :D
And they are so beautiful..........been naughty, ordered the fall kit as well. I'll take my changes on that ;D



3 opmerkingen:

anja zei

gelukkig het wachten waard ,spaart mij een lamme arm, van het stempelen hahahahah.gr. an

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Ik was wel naar je toe gekomen hoor!! Geen probleem. Maar het is toch leuker om ze zelf in het bezit te hebben ;D
Kus,
Jolanda

Marlies zei

Gelukkig, nu ka je vakantie niet meer stuk. Stempel ze en ik ben heel benieuwd naar al die leuke Magnoliaatjes die straks onder jouw handjes vandaan komen.

Groetjes en fijne vakantie, Marlies