donderdag 28 mei 2009

bloemen voor de juf/Flowers for the teacher

Ik ben altijd op zoek naar iets leuks op internet. Veel blogs staan bij mijn favo's waaronder ook deze van Joanne. Zij maakt de mooiste kaarten met zelfgemaakte bloemen erop.
Ik heb niet alle gereedschappen die zij ervoor gebruikt, maar met een beetje inventiviteit komen we er wel :)

I'm always on the look out for nice beautiful things on the internet. A lot of craftblogs are at my favo's among others also this one from Joanne. She makes the most beautiful cards with paperflowers on it.
Ofcourse I don't have the tools she uses, but be a little inventive and you will come a long way :)


Dit kaartje heb ik gemaakt voor de juf van Sanne. Zij is afgelopen maandag 60 jaar geworden, maar ze vierde het vandaag met de kids.

This card I've made for Sanne's schoolteachter. She turned 60 last monday but she is celebrate it today with the class.



Backgroundpaper: Little Yellow Bicycle Twinnia

4 opmerkingen:

Riet zei

Wowww Jolanda,wat is dit een schitterend kaartje, wat een prachtige bloemen zeg.
Ik zal ook eens neuzen bij haar.

Liefs Riet.x

*Ellen* zei

het is een hele aparte stijlvolle kaart knap gemaakt die bloemen

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

de enige "downer" is dat deze kaart niet fijn in de vlop gaat :) HAHAHA

scraphobby zei

wat een mooie kaart Jolanda.gr tanta marian