donderdag 12 februari 2009

Carnaval window/Carnaval's raam

Today I finally made my Carnaval Window :) Was planning to do this for a few weeks but never found the time to do so.
The mask I bought at Pipoos, I painted it with acrylic paint. The styropor rings I glued together and painted them gold. I got some fabric at our market and drapped it around the head (I put it all on a vase so it is more steady). The butterflies are from Xenos. On the pictures you can see how it all turned out. This year I kept it modest :)

Vandaag heb ik dan eindelijk mijn Carnaval's raam gemaakt. Dit zat al langer in de planning maar ik kreeg er gewoon geen tijd voor.
Het masker heb ik bij Pipoos gekocht, ik heb dit geverfd met acryl verf. De styropor ringen heb ik gelijmd en gespoten met goudverf. Ik had wat carnaval's stof op de markt gekocht en heb dit gedrappeerd over en rondom het makser. Het masker staat trouwens op een vaas zodat het wat steviger is. De vlindertjes heb ik van Xenos.
Op de foto's kun je zien hoe het geworden is.
Heb me dit jaar een beetje ingehouden :)











Geen opmerkingen: