dinsdag 6 januari 2009

Winterscrap

Coming Saturday we have a demonstration at work involving WINTERSCRAP :)
We are using the MM paperie poolside collection. This is the LO I've made as an example. I've made it throughout a sketch in "pipoos boordevol" (this is a magazine that Pipoos products promotes).
I didn't use a "winterpicture" though, you can see that I'm digging out my old photo's :)
This is me - no it's not Sanne :) - I don't know exactely on what age, I guess I'm about 1 year old over here. The Swirl is cut with the Cricut. I covered the whole swirl with my gluepen and put on the glitter :) It had to snow!!! Not only outside!!
I did the same with the numbers and letters on the LO.

Komende zaterdag is er bij ons demonstratie WINTERSCRAP :)
We hebben dan een aanbieding op de MM paperie poolside collectie. Dit is de LO die ik heb gemaakt als voorbeeld. Ik heb hem n.a.v. de sketch in de boordevol gemaakt waar de demo gepromoot wordt.
Ik heb niet echt een "winterfoto" gebruikt, maar je kunt zien dat ik in mijn oude foto's hebben zitten spitten :)
Dit ben ik dus weer - nee het is niet Sanne :) - en ik ben hier ongeveer 1 jaar oud, denk ik. Kan ook nog net niet zijn hoor.
De Swirl heb ik gesneden met de cricut en helemaal bedolven onder de glitter. Het sneeuwde ook binnen gisteren bij ons :). Ook het jaartal en de titel heb ik met mijn gluepen besmeurd en bedekt met een laagje glitter.






1 opmerking:

anja zei

ja super hoor,heel mooi ja ik weet nog wel hoe jij was op die leeftijd,hahahahaah hoor mij nou