zondag 18 januari 2009

Hope you have a wonderful day

The kids were playing in their rooms and I decided to "play" in my room too :)
February is a busy month with birthdays and all, so I decided to start on some cards allready :)
I bought several stamped images on the internet and swapped several images with friends and family and I decided to use a few of them on the new cards :)

De meiden waren boven op hun kamertjes lief aan het spelen en ik besloot om ook te gaan "spelen" in mijn hobbykamer :)
Februari is een hele drukke maand met verjaardagen en ik wil dan ook voorbereid zijn en ben alvast begonnen met het maken van wat kaartjes.
Ik heb nog veel gekochte stempelafdrukjes liggen en ook nog een aantal die ik geruild heb met bekende en familie en dan wordt het eens tijd om ze ook te gaan gebruiken :)


Paper: Basic Grey wassail
stamped image: Penny Black
Sentiment: I believe Hampton Art
Flowers: ???


Geen opmerkingen: