zondag 9 november 2008

Some Scrap LO's I've made recentely

I'm not only a card maker, but also a scrapper - although cardmaking was my first love :) - and I love the work from Birgit Koopsen, she inspires me with her "simpel" but elegant LO's. For my scrappingclass I made this (scraplift) LO as I wanted them to show that scrapping can be done with little means and non-expensive things like nopping foil for stamping the white elements on the page, and using paint or ink and transparancy sheets to create a nice backing on the page. The gems I bought in a local store nearby called "Action". They were originally used to decorate a photoframe. The only expensive thing on the LO is the brad (WeRmemoryKeepers) and the selfadhesive ribbon. The stamp I've used was the welcome gift for my discription of Cards Only.

Ik ben niet alleen een kaartenmaakster, maar ook een scrapper - alhoewel kaarten maken mijn eerste liefde was :) - Ik ben helemaal weg van het werk van Birgit Koopsen. Ze inspireert mij met haar mooie "eenvoudige" maar elegante LO's. Voor mijn scrapcursus heb ik deze (gescraplifte) LO gemaakt omdat ik wou laten zien dat scrappen niet direct een dure aangelegenheid hoeft te zijn. Je kunt wonderbaarlijke dingen doen met bijvoorbeeld Noppenfolie, waarmee de achtergrond van deze LO is gestempeld. En met wat verf of inkt en transparante sheets tesamen met een stempel (swirl) kun je mooie transparante items maken die je pagina net dat beetje extra geven. De bling bling steentjes heb ik gekocht bij de Action, origineel bij een te decoreren foto lijstje. Het enige dure ding op de hele LO is de brad (WeRMakingKeepers) en de zelfklevende ribbon die ik gebruikt heb. De stempel is trouwens van het welkomscadeau op een abbo van Cards Only.



This LO is my contribution to the October Challenge Box at Pimp-a-Pumpkin's. You could buy the box which contains the items to make a LO or a spread. To make it a real challenge you had to make the LO with only the things that were in the box and followed by some rules. There is a price attached, so who knows ;)It's nice to see that although we had all the same material to work with,everyone made such diverse LO's.

Dit is mijn bijdrage aan de Oktober Wedstrijd Box van Pimp-a-Pumpkin. Je kon de box kopen en met de inhoud ervan kon je een LO of een spread maken. Om er een echte wedstrijd van te maken mocht je alleen de items in de box gebruiken en moest je je aan bepaalde regels houden. Er is een prijsje aan verbonden, dus wie weet ;)
Het is leuk om te zien dat ondanks dat we allemaal hetzelfde materiaal hebben dat het allemaal heel verschillende LO's geworden zijn.




Geen opmerkingen: