woensdag 19 november 2008

A quick birthday card/Een snel verjaardagskaartje

Sanne was having a birthdayparty from her friend Mirthe today. I usually make a home-made card for the girls, but this time I didn't find the time to do so. But my conscience was killing me :) so I put together this card within half an hour or so. The image is from Elisabeth bell - Claudia the Artist. Paper is from Basic Grey - Euphoria and the mat underneath the image is from SandyLion. Flowers are prima. The sentiment says Congratulations.



Sanne heeft een verjaardagsfeestje vandaag van haar vriendinnetje Mirthe. Normaal gesproken maak ik dan altijd een "home-made" kaartje voor erbij, maar deze keer had ik daar gewoonweg de tijd niet voor. En dan begint mijn geweten op me in te praten :) en heb ik toch nog op de laatste minuut dit kaartje in elkaar geflanst. De stempel is van Elisabeth Bell - Claudia the Artist. Papier is Basic Grey - Euphoria en de mat is van Sandy Lion. Bloemetjes zijn van prima.

Geen opmerkingen: