zondag 12 oktober 2008

50th Birthday/ Sara zien :)

Actually I didn't have time at all to play today with my gorgous Forever Friends stamps, but I couldn't resist :) My nice is turning 50 years today and that gave me the perfect opportunity to use one on those stamps :)
I used the Daisy flower stamp, a tag from 7 gypsies en some flowers from Prima. The background paper is from a stash I bought someday.
And now I have to go and pack our stuff as we're going away for a few days. We have fall break YEAHHHHHH!

Eigenlijk had ik helemaal geen tijd vandaag om met mijn nieuwe Forever Friend stempels te spelen, maar ik kon me niet beheersen :) Mijn nicht is vandaag 50 geworden en dat is natuurlijk de perfecte gelegenheid om ze uit te proberen :)
Ik heb "bear met daisies" gebruikt, de tag is van 7 gypsies en de bloemetjes van Prima. Papier heb ik ooit gekocht in een pakket en een stukje bruin ribbelkarton.
En nou moet ik voordat ik naar het feestje ga, nog snel gaan pakken aangezien we morgen een midweekje weg gaan, we hebben herfstvakantie YIPPIE



Geen opmerkingen: