zaterdag 20 september 2008

Happy Belated Birthday/Fijne verlate verjaardag

Almost everyday we walk to school with a large group of people. We all have to go the same direction, so why shouldn't we do this together :)
Anyway, one of the girls had her birthday and I cannot no everything, so I missed that. I came to school by car that day as I had to work straight after bringing the kids home from school.
I decided to make her a card anyway as I just bought myself the nicest little clear stamps for a "belated Birthady" :)
The image I used is one of my Precious Moments downloads. I used the Cuttlebug embossingfolder for the background and I stamped the sentiment in two part as it originally is "stamped" underneath eachother. The inside of the card I stamped the image of the snail just because I like it there.

Bijna iedere dag lopen we met een aantal mama's (en soms ook een verdwaalde papa) naar school. We moeten allemaal dezelfde kant op en waarom zouden we dit dan niet samen doen.
Maar goed, een van de meiden was jarig en aangezien ik niet van alles op de hoogte ben en ook niet alles wil en kan onthouden heb ik dit gemist. Ook kwam ik die dag met de auto naar school aangezien ik direct na het thuisbrengen van de kids op weg moest naar mijn werk.
Ik besloot om haar toch een leuk kaartje te maken. Ik had net een allerleukst mini clear stempeltje gekocht voor een verlate verjaardag :)
Het plaatje is weer een van de Precious Moments downloads. Ik heb gebruik gemaakt van de Cuttlebug embossingmal voor de achtergrond en ik heb de woorden achter elkaar in twee delen gestempeld aangezien het origineel onder elkaar staat.
De binnenkant vond ik gewoon leuk om het slakje in te stempelen.







Geen opmerkingen: