donderdag 7 augustus 2008

Nieuw kaartje/New card


Last week I bought myself two lovely Sarah Kay clear stamps. With one of the stamps I've made this card. Inspired from a sketch from Tiets in the book cardsonly 2
The base is a square brown card, with a matt of green. I used the Cuttlebug embossing folder. The striped paper is from a package I bought in one of our local stores. I used ribbon from joy and eyelets to put the ribbon into. The stamped sentiment is of a clearsheet from Kars

vorige week heb ik mezelf getrakteerd op twee leuke Sarah Kay clearstempels. Dit is er eentje van en daarmee heb ik deze kaart gemaakt. Hij is gebaseerd op een van de sketches van Tiets uit het 2e boek van Scrapcards only
De basis is een vierkante bruine kaart met een mat van groen. Het achtergrond papier is uit een pak papier dat ik ooit bij de Kruidvat heb gekocht. Ik heb een van de embossingmallen van de cuttlebug gebruikt. In de twee groene labels zitten 2 eyelets waardoor ik een organzalintje heb geknoopt (Joy) Het gestempelde "Proficiat" is van de clearstempels "verjaardag" van Kars.


Geen opmerkingen: