donderdag 3 april 2008

Sterkte kaartje

Met een van de dames van mijn scrapcursus gaat het niet zo goed. Ze moet morgen weer onder
het mes. Er is kanker bij haar geconstateerd. Om haar toch een klein beetje een hart onder de riem te steken heb ik deze "sterkte-kaart" gemaakt die ik door alle dames van mijn scrapcursus laat ondertekenen en haar dan toe zal sturen.

De basis kaart is een vierkante kaart (papicolor). Het "sterkte" blok is gemaakt met de computer. Ik heb diverse lettertypes gebruikt om de woorden "sterkte" te typen en deze diverse keren herhaald, uitgeprint en in een blok gesneden. De circel is gesneden met de Cricut, George & Basic cartridge, cirkel (boven de Q) in silhouette, op 4"
De vlinders zijn gestempeld (archivel inkt "jet black") op hetzelfde cardstock als het tekstblok is getypt en daarna uitgeknipt. De vlinders zijn alleen in het midden vastgeplakt en hebben de vleugels een beetje omhoog staan alsof ze willen wegvliegen.
Vlinders: Artemio stempels

Geen opmerkingen: