dinsdag 4 maart 2008

Ka-jinker 2


Afgelopen zaterdag heb ik de Ka-jinker gedemonstreerd op het werk. Het was best goed gegaan, ik heb er in ieder geval 2 verkocht met de desbetreffende toebehoren. Ik had de Ka-jinker nog mee naar huis genomen, je weet maar nooit of je nog inspiratie krijgt. En zie hier, die inspiratie kreeg ik. Peter zei al, "ik dacht dat je maar even naar boven ging, maar je bent een uur weggebleven!"

Bovenstaande kaart is gemaakt met een punch, Ka-jinker jems en clearstamps van Winnie the Pooh.


Het bosje bloemen is gemaakt van diverse strookjes groen papier. Gesneden met het snijmachine. De diverse Ka-jinkers en groen organza lint. Proficiat is een clearstamp van Artemio














Deze "condoleance" kaart is gemaakt met een CB embossingmal en wit organza lint waarin een ka-jinker jem is bevestigd.

Geen opmerkingen: