zondag 17 februari 2008

Een leuke en een niet zo leuke gebeurtenis

De zus van mijn moeder - mijn tante dus :) - is overgrootmoeder geworden. Nou zijn daar zover ik weet geen standaard kaarten van in de omloop. Daarom heb ik er maar eentje gemaakt. Het is op de foto niet goed te zien, maar aan de zijkant staat het woord "over-groot-oma" geschreven. Ik probeer de kaarten nu in te scannen, maar daar had ik vanmorgen geen tijd meer voor gekregen, vandaar een iets vagere foto ervan.

Grote stempel is van Penny Black. "baby in rondje" is van Studio G stamps.



En dan een niet zo leuk kaartje, maar ook deze moeten soms gemaakt worden al vind ik dit de allerminste kaartjes om te maken. De buurman van mijn moeder is zaterdagmorgen om 04.30 onverwachts overleden. Hij was 82 jaar oud. Een sterkte kaartje voor zijn nabestaande is dan het minste wat je even in de bus kunt gooien.

Picturel step by step vel condoleance, CB mal, Sterkte stempel van Artemio

Geen opmerkingen: